LÅNGHELG

Vaknade hyffsat tidigt idag, halv tio. Låg kvar och kllade igenom mobilen, gick sedan och gjorde frukost. Skulle bara äta lite snabbt för att komma igång med städningen tidigt...fastnade vid resekataloger och sen surfade jag runder efter reser på datorn. Så efter några timmar kom jag på att jag skulle snabba mig lite så gick in och fixade rummet lite. Veck kläder, fixade lite i garderoben, plockade undan och ska snart dammsuga. Lotta kom för en stund sen så pratade lite med henne. Sitter fortafrande i pyjamas och ska snart duscha, sen ut en sväng med båten. Blir premiär tur för mig, spännande!
Ska äta nu och sen duscha så chao, långhelg nu! Såsåsåsåsåå härligt!
 
- Denna hand lever ett eget liv, men ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0