KÖRSBÄRSTRÄDET REGNAR

Dagen började med att Lina var här och jag åt frukost med henne & mamma. Sen gjorde jag inte så mycket, fixade lite med fotona jag tagit. Lotta kom lite senare och färgade mina fransar. Pappa åkte sedan till skrylle för att springa så jag följde med, men jag gick. Får träna upp mig så gott det går till hösten, så jag återhämtar mig lättare efter operationen. 
Väl hemma sen så åkte jag och handlade, kollade lite one tree hill och sen åt middag. Nu har jag varit ute en sväng och fotat när pappa klättrat upp i vårt körsbärsträd occh skakade det så alla blomblad regnade ner. Ska snart kolla lite mer one tree hill, på säsong sex nu och det ska hända såååå mycket..spännande!
 
Sen blev det ingen luftballong idag. Så himla surt men förstår varför de ställde in det, såå blåsigt! 
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
emmie kristoffersson

2014-05-11 @ 20:00:25
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Anonym

Vackra bilder! Älskar speciellt den första med Samba :)

Svar: Åh tack! Visst är den härlig :)
emmie kristoffersson

2014-05-12 @ 17:47:33
Postat av: Clara

Vilka härliga bilder!

Svar: Åh tack! :)
emmie kristoffersson

2014-05-14 @ 23:33:40
URL: http://clararingqvist.blogg.se
Postat av: Julia

Jääklar vad fint!

Svar: taaaack, visst är de! :)
emmie kristoffersson

2014-05-15 @ 09:43:26
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0