HEMSK HUD, ARGH

Vaknade runt åtta idag hos Maja och bara drog mig. Sen åt lite frukost och fixade oss, sen iväg på gudtjänst. Denna började 10 och alla i min konfimandsgrupp fick läsa upp varsin förbön, vi själv skrivit. Var nervös men tyckte det var en kul grej, inte bara prällen som pratade en massa lixom. 
Efter det traskade jag hem, kollade fyra avsnitt av one tree hill - fixade mig och hoppade upp på Majas cykel till jobbet. Lugnt då många var borta på jobbet. Efter det så gick jag till Hemköp med Maja och handlade inför imorgon, då vi i min klass ska hålla i en fridluftsdag för alla fyrorna. 
 
Hemma sen så kokade jag pasta och hackade lite grönsaker osv till pastasalladenjag tänkte ta med imorgon. Kokade även lite extra till kvällsmat. Tog en biff sen hade jag kvällsmat. 
Har fått så otroligt dålig hud de senaste dagarna, så dålig! Beror altagligen på att jag bara använt mig at avsminkningsservetter istället för mina vanliga rengörningsprodukter. Joooobbigt! Men iallafall så slängde jag på mig en ansiktsmask och hoppade i pyjamasen efter middagen. Nu blir det lite hawaii five-0, the originals, the vampire diaries och om jag hinner one tree hill. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0