DAGEN MED STORT D

Dagen med stort D idag då. Ikväll blir det ju luftballongsflygning för mig, min pappa & bror. Men det kommer jag berätta mer om sen EFTER såklart, hehe.
 
Idag var det skola igen dådå. Torsdagar är i vanligt fall min favorit dag, men idag var det. så. segt. Håla innan sista lektionen, vilket jag inte gillar. nej, nej det gillas defenitivt inte. Men annars var det en lugn & chill dag. 
Var den enda i klassen som fick A på en labborations planering, så glad! hehhe skryt, meen.
Sen att jag fick D på det teoretiska provet, jaja nöjd iallafall! Sen blev det gjort kardemummabullar på hemkunskapen och inte så mycket gjort på spanskan. Så aa. 
Efter skolan gick jag dirket till min arbetsterapeut och fick paraffin på mina händer, och pratade. Sen nu är jag hemma, laddar kamera & mobil + tömt minneskortet. Förbered.
Ska snart åka in och äta i stan sen lufter vi, hihih.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0