SISTA DAGEN

Igår böjrade jag känna mig lite små krasslig, men bara lite så fortsatte som vanligt. Började med dagis, Maja följde sen med till sjukgymnastiken och sen var vi lite här hemma och gjorde inte så mycket. När hon gick, kom Maria en stund - vi pratade lite sen gick hon.  Jag slog då in pappas presenter och städade sen mitt och broderns rum. När sen pappa och Hampus kom hem duschade jag och la mig. 
 
Imorse vaknade jag och kände mig väldigt dålig. Ont i hals, öron & näsa men efter några timmar uppe, halstabletter och nässprej så blev de bättre. Innan dagis skulle jag köpa piggelin till mina små barn, men gissa vad? När jag kommer till hemköp är dem slut, jag mena vad ska man göra då !? Tog en annan sorts isglass istället (vilket blev en succé). På dagis sen så hade jag messat mamma att piggelinen va slut så hon hade fixat och kom med en påse, så sen fick barnen välja vilken dem ville ha. Jag fick en bok med teckningar av alla barnen och två godispåsar. Herregud vad jag komemr sakna dem! Gick runder och kramade alla, men sen när dem sa "hej då" så brast det...började gråta. Herregud, kunde iallafall täcka det sen när jag kom ut eftersom att regnet öste ner. Nu är jag hemma och har sett det senaste top model,tycket fel åkte ut. Helt fel tyckte jag men anyways, det är ju inte jag som bestämmer. Såg även det första "kick-start" avsnittet - kommer börja följa, så inspirerande!
Ska snart till emporia och sen fira fadern min, 45 år!  GRATTIS GRATTIS!
 
- Godiset var "plopp" och gott&blandat. Framsidan av boken och sen två sidor, åhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0