SÄLLSKAPSSPEL

Idag har jag varit igång hela dagen med massa saker. Började på stacium + för att köpa hockeytejp till Hampus. Dock hade en snubbe köpt 50 rullar för någon dag sedan, så dem var sluut. Fick med mig ett par träningsbyxor med mig därifrån. Sen åkte vi till burlöv för att mamma skulle köpa ett träd, fick med mig en tjocktröja och ankelstrumpor därifrån. Från cubus. Efter det åkte vi mot friskis och svettis, för att kolla in deras gym. Helt okej, kanske blir där man börjar träna. Sen drog vi till nova lund för att köpa ett tv spel till Hampus, han fick med sig det och vi åtsen lunch från espresso house. Kom hem, bytade om och blev hämtad av Petra & Maja som skjutsade mig till jobbet. På jobbet spelade vi sällskapsspel, kuul. Efter det så åkte jag hem till Maja där vi åt, busade med Alicia, vattenkrig & fikade. Sitter nu med so-inlämning och är så himla trött/arg/irriterad på skolan och dessa läxor. 
Ska duscha, plocka undan på rummet, bädda rent och sen sova!
 
- Dagens outfit, eller an av dem. Har haft tre...haha. Sen min nya tröja. Huuur mysigt som helst & billig, 99kr gick den på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0