MAJSPANNKAKOR

Hade ingen taxi idag så mamma skjutsade mig tillskolan & jag gick hem. JAG GICK HEM. Har dock super ont nu, men jag gjorde det hehe. 
I skolan idaghände inget speciellt, klassen protesterade lite till rektorn om ett dåligt informerat prov. Kom dock ingen vart, utan ska göra det och sen se var vi kommer efter det. Maja följde med hem efter skolan, vi gick gick direkt upp tillvårdcentralen där jag tog blodprov. Sen gick vi till hemköp där vi (Maja) köpte bröd & lättdryck, som vi sedan åt. Vi pluggade en del sen lagade vi mat. Majs-pannkakor med bacon. Tog en evighet med blev också massor. Vi åt det medans vi kollade top model sverige på datorn. Efter halva åkte Maja hem och nu ska jag snart plugga lite och kolla film eller något. Känner att vi har så  himla mycket läxor, inlämningar, prov denna veckan så det inte är sant. Alla lärarna trycker in allt nu innan praon. Usch, gillar inte. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0