JASÅ, EN BÅT MINSANN

Idag kom pappa hem med en båt. Helt rätt, en båt. Han hade köpt en båt i hemlighet och idag fick han hem dem. Herregud. Anyways så ska det bli hur mysigt som helst tillsommaren att åka ut på havet och njuta. Är iallfall riktigt glad och spänd. Dock så vill jag byta tyg på dunorna, gardiner och sånt eftresom jag vill sätta vår prägel på den och göra den lite fin. Den är inget kryssningsfartyg men inte heller en paddelbåt utan en liten simpel motorbåt. Hehe, drömmer mig bortnär jag ligger och solar till sommaren. 
 
 - en helt random bild, eftersom jag inte hade någon bild på våran och inte ville ge er ett inlägg utan bild. 
SÅÅÅÅÅÅ vill jag ha det ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0