FREDAG, ÄLSKADE FREDAG

Så då var det fredag igen, äntligen. Två veckors prao sen tillbaks till skolan igen, ska bli skönt. Idag var det mjukisdag, eller jag & Sofie hade bestämt att vi skulle ha mjukisar, vilket vi gör lite då & då. Riktigt kul och mysigt, men framför allt skönt att inte tränga på sig ett par jeans eller liknande. Inget speciellt hände idag annat..Efter skolan åkte jag & mamma till Willy's för att handla mat, gick in en snabbis på donken och köpte en cheeseburgare, så hungrig. Kändes dock väldigt dumt, snapchattade med Filippa som var påvög till gymmet - så sitter jag och äter donkenmat..anyways så är jag hemma och ska bara ta det lugnt. Är så himla trött, slagen (?) helt helt slut. Kankse skulle träffa lite friendos ikväll men vi får se, bara jag får se på "beauty and the geek" är jag glad. Hehe, finns inte att se på datorn så måst ese de när de sänds lixom. Sitter vid datorn och ska kolla film, äter även choklad. Choklad är min kärlek, min själsfrände, mitt allt, min livskärlek osv. Dock nästan bara marabou choklad - BÄSTA SOM FINNS JU. 
Måste bara skriva att det är hur kul som helst att Filippa delat mitt inlägg om skolan från igår på sin blogg, och super kul att hon gillade. Alltid kul när någon gillar det man gör lixom. Så puss på dig!
& puss på er andra med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0