BUSY

Jag har det väldigt bar här uppe i Kristinehman men har tyvärr hemskt dåligt internet förutom här på hotellet, där jag inte är så ofta. Därför helt usel uppdatering, men tänkte iallafll ge er en bomb med bilder sen när jag är hemma igen men ändå försöka slänga iväg något inlägg när jag kan.
 
Today:
Nyss kom jag iallafall till rummet efter att börjat dagen med hotellfrukost (finns ju inget bättre), sen hade Hampus match 11-0 (förlust...), sen åkte jag, mamma & pappa till Karlsatd för att kolla lite affärer osv. Hittade inget mer än ett par glasögon, som jag desperat behövde för att solen bländade mig heeela tiden. Stannde sen på hotellet och åt en hamburgare på harry´s. Efter vi varit där så var det match igen 3-1 (VINST!!) efter det så gick vi hem från ishallen, vilket är väääldigt långt. När vi kom hit så såg vi en "eldshow" där folk trummade och publiken höll i faklor, sen möte vi upp andra och gick till en restaurang för att äta (tog ett nan bröd, fortfarande mätt efter burgaren..) Sen var vi ner i baren på harry´s ett tag där det var packat med folk. Herregud alltså va billrigt och fullt med folk...anyways så är jag helt slut och ska sova nu. 
 
- Innan jag klippte mig, saaaaknar faktiskt det lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0