26 MARS

Hejsan hejsan!
Idag var det skolan och efter det så gick jag till dagis för att säga hej till Alicia och gick sen hem. Lämnade mina grejer och sen upp till vårdcentralen där jag var på arbetsterapi. Fick paraffin på mina händer och bara satt och pratade. Sköönt! Pratade en hel del om min bok, vilket gjorde mig väldigt inspirerad och taggad. Ska snart slänga iväg ett mejl till Amra, och så kan vi snart börja. När jags en gått hem kollade jag det senaste avsnittet (och säsongens sista avsnitt!) av teen wolf. Väääldigt synd att dem dödar alla och känner att nästa säsong int ekommer vara wow, men man kan alltid överaskas. Ska laga min mat ikväll, eftersom jag har provmiddag och måste testa laga den inann det väl är prov. Känns lite pirrigt faktiskt, tänk om jag serverar rå kyckling...anyways så är det isåfall morgondagens problem & inget jag behöver oroa mig för idag. 
IDAG ÄR DET EXAKT EN MÅNAD TILLS JAG FYLLER FEMTON ÅR!
ojoj, nedräkning börjar på riktigt nu!
Puss
 
- total fräscha bilder, tagna inom detta klockslag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och jag önskar någon typ av lista på vad hon kan tänkas önska sig........... sms eller maila gärna

puss på rumpan

2014-03-27 @ 21:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0