13:07

Inatt mådde jag sjukt illa så satte mig brevid toan tills det gick över. Pappa kom in med tabletter & vatten och när dem sen värkte så blev det bättre. Vaknade vid åtta för att gå upp, men bara jag rörde mig blev jag illamående så låg kvar en stund tills jag verkligen behlvde gå upp. Stressade sönder men kom itid till kyrkan. Jag & Maja delade ut böcker som uppgift, de andra konfirmanderna hade lite andra uppgifter som samla in kollekt, tända ljus, starta klockringningen osv. Maja följde med hem & vi åt. Filippa & Matilda kom hit och nu sitter vi och inte gör så mycket..
Var helt inställd på att jobba idag, men så ade jag kollat fel så skulle inte jobba egentligen. Tog då och bytade pass med en annan så jag fick jobbat idag, helt tagg ju. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0