EMPORIA SHOPPING

Dagen började som vanligt nuförtiden med sommarläsning, där vi gick igenom döden - plötslig död - nära döden upplevelser osv. Lite jobbigt men kändes ändå bra. Imorgon ska vi inte ha vanlig läsning utan gå på en riktigt begravning, en ung kille som gått bort - så hemskt. Efter vi pratat om detta gick vi och sjöng. 
 
Efter detta så åkte jag & Maja in till Lund där vi mötte upp min kusin för att ta oss vidare till emporia. Träffade Majas mamma, syster och nästkusin där inne också. Gick runder och kollade i affärerna, åt och bara kollade.
Fyndade en massa på ginatricot's rea, enorm rea både där och på hm.
 
När vi kände oss klara, åkte vi hem igen och mamma hämtade oss på busstationen då det var dåligt väder. Körde Maja hem och sen stannade min kusin hos oss en stund.
Nu har mamma, Elin (min kusin) och hennes mamma åkt till mormor och morfars hus för att se hur den sista stylingen såg ut. Varit fotografering idag så snart är det ute på marknaden. Nu har jag fotat de jag köpt och ska snart packa. O.M.G jag åker på fredag, och det kittlar i magen när jag tänker på det..haha. Sen ikväll ska jag se det senaste "teen wolf" avsnittet, säsong fyra. Taaggg.
 
Snart kommer ett inlägg med vad jag köpte. 
 
- MUUUUMS

Kommentarer
Postat av: felicia

Mums!

Svar: verkligen! :)
emmie kristoffersson

2014-06-25 @ 17:33:38
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0