PRESENTJAKT OCH DANSPARTY

Idag har jag tillbringat mesta delen av dagen till att leta present till min mamma. Hittade inte de jag var ute efter men tror hon blir glad för det jag köpte med. Efter fleera timmar i en massa olika affärer åket jag,pappa & Hampus hemåt. Jag och pappa gick med samba och umgicks sen lite med Lina, mammas kusin. Efter det så åket hon och de andra åket till Micke och Maria. Släppte av mig hos Maja så att vi kunde ha följe och så jag kunde ta min cykel. Träffade sen Sofie på hemköp, köpte lite gottigottgott och tog oss hem till mig. Pratade om en massa - inte träffats på hela sommarlovet vilket är så sjukt. Men vi har haft massa saker att göra och inte hunnit men nusåå. Kollade sen filmen "endless love" som jag gör ett inlägg om senare. Hade ett litet dansparty och sen stack dem. Ska nu kolla lite resor och kanske skriva lite på boken.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0