GLASS OCH BÄR EN REGNIG DAG

Dagen började med inställningen att det skulle bli en riktig slö dag. Men först kom mammas kollegor och fikade, sen kom Maja. 
Vi bestämde oss för att dra till Bjärred och äta glass - trots regnet. Ringde upp Matilda och hon var på. Dock så stannade vi i Lund istället för att ta oss vidare ut till Bjärred. Åt glass och Matilda shoppade. Åkte hem lite senare och åt tårta hos mig. Matilda och Maja blev hämtade medan jag, pappa och Hampus åkte till farmor och farfar. Där vi även träffade min farbrors gamla dagisfröken och hennes man, sju år sedan vi träffades sist. Även min äldsta kusin kom dit. Åkte hem för en stund sedan och fixar nu fotona efter konfirmationen. Åhh va jag saknar de anda konfirmanderna och våra små träffar. 

- glass och bär sitter aldrig fel..hehe

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det såg gott ut! :)

Svar: Det var det också, mums! :)
emmie kristoffersson

2014-07-14 @ 23:36:14
URL: http://lilliesara.blogg.se/
Postat av: felicia

gott :)

Svar: Sååå gott! :(
emmie kristoffersson

2014-07-15 @ 00:10:29
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0