GLASS I BJÄRRED

Idag har jag varit på jakt efter min silvriga ring jag fick i konfirmationspresent efter mamma välte smyckesträdet som den hängde på. Efter fleeera timmars letande hittar vi den i min skrivbordsstol...
Maja och jag gick upp till egino där vi träffade prästen och ekonomichefen vi var i Skottlnad med. Fikade och snackade lite med dem. Sen gick vi hem, åt lite och bara pratade. Micke skjutsade oss tillBjärred där vi år glass och gick runder. 
Var så sjukt bra väder i morse, men just när vi kom ner blev det molningt och blåsigt - ändå mysigt. Hemma sen så åt jag kvällsmat och håller på att packa. Imorgon bär det av mot Blekinge för att vara i Filippas sommarstuga. Ska bli super mysigt. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0