ETT ÅR

Idag är det ett år sedan olyckan, sedan livet fick en rejäl vändning. Ett år sedan mormor och morfar blev änglar. Ett  år sedan min kamp att komma tillbaka började. Detta året har haft en massa sorg, saknad, hopp och tacksamhet. Tiden har gått något fruktansvärt snabbt och det känns overkligt att det redan gått ett år. 
Känns helt sjukt när jag tittar tillbaka på vad som hände. De visste inte om jag skulle överleva och här är jag idag ett år senare nästan helt återställd. På morgonen skrattade jag och åt glass med mormor och morfar, bara några timmar senare fanns dem inte kvar. Saknaden är stor och jag vill inget hellre än att få träffa och prata med dem igen. Livet förändras hastigt och det är viktigt att vi tar vara på tiden vi får med nära och kära. 
 
- graven idag, åh vad jag saknar dem!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Saknaden är oerhört stor, samtidigt är jag så oändligt tacksam att ha dig kvar. Du har en väldigt stor plats i mitt hjärta. Så stor plats att mitt hjärta nästan inte räcker till.... hihi. Älska dig överallt annat. ♡♡♥

Svar: åh, älskar dig oerhört!! <3
emmie kristoffersson

2014-07-29 @ 22:53:06
Postat av: Matilda

Tänker på dig här borta i Grekland. Puss och kram❤️

Svar: Puss och kram min pudding! <3
emmie kristoffersson

2014-07-30 @ 00:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0