YOU´RE NEXT

Måndag, igen. Var i skolan som vanligt med ett avbrott vid elva tiden för att jag skulle till vårdcentralen. Var sen tilbka igen vid lunchen. Efter skolan kom Maja & Sofie till mig, vi kollade"skräckis". Filmen vi såg var "You're next" tyckte dock inte den var läskig utan bara hemsk...Vill inte berätta så mycket mer till er som ska se den, men det var heemsk & riktigt konstig. Skådespelarna i den var i heller inte så bra...Tyckte inte direkt om den iallafall. Mitt i filmen så åkte Maja hem, när den sen var slut så pluggade jag & Sofie lite sen nu har hon också åkt hemåt. Hade tänkt att jag ska se de två hawaii five-0 avsnitten jag har kvar, eller dem sista som kommit ut där jag kollar iallafall..Sen kommer tio avsnitt till. 
Känns också riktigt skönt att snön äntligen kommit, en aning sent men de är mysigt med lite snö. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0