MINA PUDDIGNAR

Idag var det upp med tuppen, nästan iallafall. Vaknade vid åtta men gick inte ur sängen förrens vid halv tio...haha. Okej, inte så tidigt kanske men det kändes super tidigt.. Vid tio kom sen iallafall Maja, Matilda & Filippa hit och vi åt frukost. Sen körde pappa oss till Elin där vi pratade lite. Efter det så gick vi hem till mig, alla utom Elin för hon skulle fixa sitt rum. Iallafall så spelade vi lite Buzz& yatzy. Matilda åkte sen till lund för att se bio. Vill också, men får inte göra något sånt av mina föräldrar nu när jag knappt hade några vita blodkroppar..åhh. 
När Matilda sen kom tillbaka så gjorde vi DIY (från förra inlägget) och nu har vi tagit lite bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0