KYRKAN EFTER JOBB

Hemma efter jobb & kyrka nu. 
På jobbet så skulle vi haft allsång, men häftena var borta så det blev boule istället. Golvet lutade så det blev helt konstigt, och jag vann iallafall inte. Jobbade för första gången med kryckor & utan rullan vilket var skönt men samtidigt jobbig då jag inte kan bära något själv. När vi slutat jobbat så kom Lotta och hämtade mig & Maja. Vi åkt hem, fixade lite och gick sen till kyrkan. Mötte Elin halvvägs. I kyrkan var det en gutjänst där vi satt på golvet...satt en stund men satte mig sen på en stol istället, gjorde ju så ont. Testade nattvarden - smakade skit. Maja läste en text, gick väldigt bra. Jag träffade en lärare från skolan & en lärares fru. Trevligt. Nu är jag hemma & väntar på att det senaste Awkward avsnittet ska komma ut på datorn då vår tv inte fungerade. 
Har gått runder och nyst hela dagen med, allergi ? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0