KRÄKSJUKA PÅ SKOLAN

Idag så kom taxin en halvtimme sent, så jag hann göra min biologi läxa i väntan. Hände inte något speciellt idag, förutom att kräksjukan går på skolan..tagga handsprit. En annan sak var att det gick sjuukt bra på hemkunskapen,min grupp var klara med ALLT när dem andra satt & åt. ehheehe, tagga höjas i betyg.Efter skolan så så kom taxin sent, och sen fick jag även vänta i taxin på en annan. När jag väl kommit hem så face-timade jag en 45 minuter med maja och ska nu fixa lite käk & kolla ph, the originlas och kanske en film på det. Riktigt trött & hungrig så måste gå och gör något åt det, pusss.
Vad tyckte ni förresten om låten jag la upp igår ? Grym va ? Älskaaar det.
 
- skoldatan idag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0