KALL VIND

Todaaaay så har jag varit i skolan som vanligt & haft tråkigt..Det har fortsatt snöa & varit grått. Var helt sköönt väder ute men sen när vinden kommit så har det varit ruskigt kallt. Skulle lämna hemkunskapssalen idag och...glömde kryckorna..måste ju betyda att jag snart inte behöver dem ? Hoppas på det iallafall, har dock haft väldigt ont i mina ben nu dem sista dagarna..kan också vara träningsvärk. Får se vad som händer. När jag blivit hemkörd så kollade jag runder lite på datorn & sen kom tjejerna i Lundberg familjen. Stannade en stund men har nu åkt hem igen, snart koller Camilla & Emma. Ska bli kul att träffa dem då det var ett tag sedan. Nu måste jag verkligen göra min läxa så vi höörs! 
 
- Eftersom att jag gör läxan på min skoldata så får ni denna gamla bild jag rotade fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0