HOCKEY HELA DAGEN

Idag vakande jag vid åtta och fixade runder lite, sen somnade om till tio. Vid halv elva sen så åkte vi mot Malmö Arena för att Hampus skulle sälja 50/50 lotter, när Tjeckien-Findland spelade & Sverige-Slovakien spelade. Sen visade det sig att alla föräldra 6 syskon även skulle sälja så det slutade med att jag "sprang" runder med en orangeväst, magväska & band med lapp runt halsen. Fabulous. Iallafall så sålde jag & pappa tillsammas och vi sålde en massamassamassa lotter. Hela laget sålde för runt 70000-75000 kronor. Riktigt bra, rekord vid VM. Sålde den första vinstlotten, och tänkte först köpa den själv...haha Så det är där jag tillbringat hela min dag, sålt lotter så Hampus lag ska få pengar. Såg även lite av matcherna, Findland vann första & Sverige andra. Wihoo. Nu är jag helt slut & har ont. 
 
 
 - SVERIGE - SLOVAKIEN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0