BARA EN TILL

Så idag hade jag sjukgymnastik som dem flesta av er säkert kunde lista ut efter det senaste inlägget...Efter det satt jag här hemma en stund och kollade lite youtube-videos, efter det var dte maat. åt en hel del...hehe healthy-girl. Efter jag åt en hel del så kollade jag vidare på datorn, en video till...ähh bara en video till..haha här sitter jag någon timme senare. Har iallafall börjat instrallera min nya iphone 4s, haha det går sakta men säkert framåt. iphone 4-iphone 4s. ska snart duscha & kolla lite serier,sen göra ett matte tal jag inte klarade innnan. kommer nog ta ett tag, urgh. Imrogon ska jag iallafall inte till skolan förrens vid tolv, halv ett. Ska dock till ortopeden i malmö klockan tio så sovmorgon skulle jag inte påstå att det blir. sen är det heelg, haha. redan skoltrött.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0