35 & 10 BAST

Kom i tid imorse, yeyeyeyeyey. Skolasom vanligt där inget speciellt hände. Efter skolan slutat så gick jag & Maja hem till henne där vi åt & drack. Sen kollade vi awkward & lite av reavenswood. Hennes plast pappa kom sen hem & så beställde vi mat. Han hämtade maten medans jag & Maja lekte med Alicia. Så himla gullig, är hon iallafall. När Micke kom tillbaka åt vi, sen blev jag hämtad. Skulle pluggat musik med Maja, vilket jag inte hann, så får säga att jag inte gjort den helt enkelt imorgon. Var inte på lektionen så har inte fått ett eget häfte. Ska plugga lite svenska till provet imorgon sen duscha.
GRATTIS GRATTIS till Lotta som fyller 35 & Samba som fyller 10.
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta wendt

Tack min finaste Emmie..... på bilderna ovan syns det ju inte alls att jag är så pass gammal som jag är......(;

Älskar dig mest av allt

Kram Lotta

Svar: Hehe, 35 är ingen ålder!
Älskar dig med !
Kramiss
emmie kristoffersson

2014-01-27 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0