179 DAGAR

Det var en ny taxichaufför som körde hem mig idag. Han frågade vad som hade händt, hur länge jag skulle åka taxi osv. Och jag har ingen aning om hur länge det blir. Men när vi satt där och pratade så tänkte jag på att det snart är ett halv år sedan olyckan. Mer än en hel termin har gått..tiden har gått så fruktansvärt snabbt & nu vill jag bara kunna släppa kryckorna helt med. 179 dagar sedan olyckan och jag är redan såhär bra. Sitter & ska egentligen göra läxor men bara tänker & tänker på allt som hänt under denna tid, vad som hände den 29 juli. Det gå rite en endaste dag då jag inte tänker på olyckan, mina mormor & morfar. Vill kunna ge tillbaka för allt det dem gjort för mig. Vill kunna berätta allt som hänt under denna tid för dem. Vill krama & ringa dem. Vill kunna gå hem till dem efter skolan & äta stuvade makaroner. Vill kunna dela med mig av allt jag gör med dem. Vill gå till dem och berätta när det går bra i skolan. Vill att dem ska fira min femton årsdag med mig. Vill att dem ska vara med på min konfirmation. Vill att dem ska berätta allt efter deras resor. Vill att dem ska se mig ta studenten. Vill att dem ska uppleva alla stora händelser i livet men även dem små med mig. Vill bara ha dem här hos mig, nära nära. Hoppas dock verkligen att dem ser allt jag gör & vet allt iallafall. Ser allt som händer i bättre detaljer än vad jag hade kunnat berätta för dem. 
Idag är bara en dag då jag saknar dem extra mycket. Saknar & älskar dem oerhört. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

<3 <3

2014-01-23 @ 18:39:32
Postat av: Lotta Wendt

Dom är med oss och ser dina framsteg. Är du väldigt uppmärksam så kommer du säkerligen se tecken från dom. Dom kommer för alltid saknas oss. Älskar dig.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Svar: Älskar dig! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
emmie kristoffersson

2014-01-23 @ 19:07:47
Postat av: Elsa Winge

Vad fint!

2014-01-28 @ 08:23:53
URL: http://elsawinge.blogg.se
Postat av: Joy Wagner

All lycka till dig <3

är man intresserad av en blogg fylld med smaskiga skönhetstips av en frisör och fransextesionist samt makeup får man gärna kika in på min nya blogg och följa via bloglovin www.msjoywagner.blogg.se
skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer.

Puss & Kram Take Care

2014-01-28 @ 08:31:35
URL: http://msjoywagner.blogg.se
Postat av: leonor broberg

<3

2014-01-28 @ 08:37:12
URL: http://leonorbroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0