THE GEEKS

Fy satan vilken stor förvandling "the geeks" fick igår på beauty and the geeks..Shiiiiit säger jag bara. Tänker inte spoila till er som inte sett det,men ni andra GOOGLA!... jisses.
 
Min morgon har jag tillbringat för mesta dels i sängen, har facetime-at med Maja & Alicia sen även skickat en massa snap-videos med Maja. Det är det jag gjort idag, men ska snart åka in till Lund för att se "Frost" ska bli myysigt. Ska se den med mamma & hennes kusiner - Lina & Lotta. Natten ska jag sen tillbringa hos Filippa, sista lovnatten. Ushc, vill ha en till veckas lov iallafall...men nu går vi i skolan nästa vecka sen ska vi ut på prao i två veckor. Har börjat tvivla en del på att praoa på dagis i två veckor...eftersom att jag blir sjuk så himla lätt pga cellgiftet..men måste ju pröva. Kommer säkert gå super bra ändå.
En liten rolig grej är att jag knappt anvönt mina kryckor på HELA lovet...använt dem två gånger kanske! Känns helt naket utan dem och som om jag glömmer dem överallt när jag inte har med mig dem. Men men snart kommer allt vara som "vanligt" igen, alltså utan några hjälpmedel. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0