SÅÅ ONT I KROPPEN

Andledningen till att de bara blev ett litet snabbt inlägg igår var för att jag var så trött när jag kom hem. Trettio minuter efter jag kommit hem från Småland så åkte jag till Matilda & kollade skräckiss. Matildas syster & hennes kompisar var där, Maja och Filippa. Efter vi sett "insidious" så såg vi "high school musical..hehehe. och sen åkte jag hem, var friktansvärt trött så somnade direkt. 
 
Idag som ni redan läst har jag mått skit & Matilda, Filippa och Maja har varit här. Började igår att jag hade sjukt ont i nacken & sen idag heeeela kroppen. Vet i fan vad som är fel, antagligen reumatism. Efter dem iallafall gick hem vid halv tre så la jag mig och sov. Vill bara sova sova sova. Åt för en liten stund sen, la mig en stund till & sen sorterade lite kläder. Nu är jag nere i källaren för att se det senaste awkward avsnittet & ska antagligen sen fixa klart med kläderna och efter det sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0