IN MY HEAD

Tyckte jag förtjänade en lite för lång sovmorgon idag, och hann däför inte helt sminka mig imorse. Gick i skolan men massa foundation & puder men oerhört lite mascara. Aja, whatevha. Skulle missat sista lektionen - teknik idag egenltigen för att jag skulle till kuratorn. Men läraren var sjuk, lektionen var inställd så missade ingenting. Pappa körde mig till kuratorn, vi pratade om en massa saker.
Har så sjuktmycket att tänka på just nu - läxor, prov, inlämningar, min stora dag, femton-årsdagen, konfirmation, kompisstrul, barabetning fysiskt & psykiskt, min gammelfarmor, min hälsa, olyckan, högtiderna osv. Alla högtider är jobbiga, då dem man brukar fira med övervakar oss från däruppe helt plötsligt. Tycker det är skönt att vara i skolan & bli lite distraherad om dagarna...men när jag sen kommer hem så bara komemr allting över mig. Allting känns jobbigt & jag övertänker ALLT. Planerar dock väldigt bra med sakerna jag ska göra, sen tankarna kan man inte riktigt styra över. 
Nu ska jag upp & beställa blommor till gammelfarmors begravning, slänger in ett till inlägg senare. Vilka gillar ni - outfit-tips ? wanties ? personligt ? annat ? kommenteraaaa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0