FOUNDATION JAKT

Köpte ingenting, ingenting idag på emporia. Letade efter en ny foundation, puder & concealer. Speciellt foundation..Testade en massa, verkligen hur många foudations som helst. Till slut blev det väldigt täckande iallafall, men visste inte om dem sista passade min hudton eller om dem passade någon av foundationsen under. haha, så köpte därför ingen! Ska iallafall in till nova på tisdag så tänkte att jag skulle köpa de då, och åka dit med liiiite smink om ens något. Annars gjorde jag inte så super mycket på emporia, inte efter heller. Maja fäljde med hem en timme ungefär innan pappa körde henne hem. Vi kollade det senaste top model & jag testade lite outfits. Nu ska jag sova och förbreda mig för morgon dagen...
 
 
- AMERIKANSKT GOOOOODIS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0