FÖR MYCKET KLÄDER

På emporia idag så köpte jag förutom det på bilderena en tröja & duschkräm från hollister. Hann vara hemma en lite stund mellan emporia & jobbet. Men sen på jobbet så spelade vi bingo. När vi slutade jobba så blev jag ömtad av pappa. Väl hemma så städade jag mitt rum & tog ut lite kläder från min garderob och hängde upp på en ställning. Men käper ändå bara mer & mer. Måste rensa.När jag fixat det så att det är riktigt packat på mitt rum...duschade jag. Kollade precis "masterchef australien" och nu på ett program om en man med världens största testikel. 90kg, usch fy alltså. 
Innan jag duschad eåt jag iallafall fläskpannkaka, men mår så himla illa att jag sitter pch äter clementiner nu. 
 
- Snapple på EH // Min klänning, från only // Halsbandet jag köpte, från cubus - 29kr. Hur snyggt & hur billigt ??
Loooove it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0