EXPERIMENTERAT

Nu i början när jag börjar vara med på idrotten så experimenterar jag lite med vad jag klara och inte klarar. Och igår kom jag fram till att jag ska vänta ett tag innan jag joggar, hoppar hopprep, går bjröngår & gör upphopp. Gjorde dessa saker igår & fick fruktansvärt ont i mitt höger ben igår kväll & har fortfarande ont. Men nu har jag testat det iallafall, det luriga är att det gör inte ont när jag väl gör det utan efter. Kan inte ligga på sidan, böja benet helt & har bara vääldigt ont. Så ska börja inse att jag inte är helt "hel" ännu,och at det lite lugnt framöver. Tror dock att det är en blaning av att jag gjort mer ön jag klarar och träningsvärk. Inte min favorit blandning direkt.
 
-Vad gör jag med armen ?? Herrre alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0