EFFEKTIV TISDAG

Vaknade vid elva tiden idag, och drog mig väääldigt länge. Nu är jag iallafall upp & har har hunnit med en del. Har städat mitt rum, lagt in alla kläder, fotat mina nya kläder till er - ska fixa ett inlägg senare idag, ätit, lämnat in en So uppgift, pluggat biologi & ska snart duscha. Effektivt. Klockan 15 ska jag jobba och 14 kommer Maja hit. Efter jobbet idag har jag inget planerat utan bara ta de lugnt tror jag.
Imorgon ska vi ANTAGLIGEN till Danmark en sväng med familjen, vilket isåfall ska bli super mysigt. Vi brukar inte göra så mycket alla tillsammans så det skulle varit kul. Har börjat göra lite tidsinställda inlägg till er, outfit-tips, låt-tips & lite annat smått och gott.
Tänkte bara göra ett litet inlägg nu snabbt för måste duscha nu så jag hinnr fixa mig innan Maja kommer sen.
 
- Har ni blivit trötta på alla photo booth bilder ännu ? hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0