21 JUMP STREET

Igår hände inte så mycket, fick ett mejl av Amra från min stora dag..herregud säger jag bara. Nu börjar det..haha. Ska antagligen prata med henne ikväll, men ska på hockey så vet inte riktigt. Men när jag sen vet mer så skriver jag självklart om det här. Men vill vara säker innan jag gör det, vilket jag inte är nu. Har fått en massa frågor jag ska tänka på och fatta lite beslut..Men när det sen är klart så blir det ett inlägg här till er också. 
Igår kollade jag & Elin på "21 jump street" dock så somande hon så jag såg den själv..haha. Filmen är inte första gången jag ser, men den är fortfarande lika rolig.
La oss sen vid ett och vakna vid tio. trött trött trött. hehhe, ska baka lite nu så vi hörs senare. 
 
- Blir en hel drös med photo booth bilder, men anyways puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0