SÖNDAGS PIGG

Gick faktiskt upp vid 7 idag för att hinna dushca innan det bar iväg mot Ängelholm där Hampus hade match. Skrivit det innan, men herregud vad jag älskar att åka bil tidigt på morgonen eller ja åka bil generellt egentligen. Matchen vann dem så det var extra kul, 3-4. På vägen hem kollade vi i lite sportbutiker och åt mat. När vi sedan kom hem bytade jag snabbt om för att åka till jobbet där det var ett lite annorlunda pass. Lions kom dit och bjöd på kaffe med tårta, hade hyr in en kör och delade ut blommor + chokladaskar. Super uppskattat av de boende!!
 
Efter jobbet bakade jag pepparkakor, hängde in en massa av kläder, städade och rensade lite på rummet och ska snart plugga lite. Om jag inte fastnar här vi datorn förstås och kollar runder på all shopping som finns i London. Super pepp på att snart åka!
Slängkyss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Bengtsson Fotografi

låter som en bra dag!! och vad kul med londonresa, älskar london!!

Svar: Riktigt bra faktiskt, åh första gången för mig! :)
emmie kristoffersson

2014-12-07 @ 19:54:00
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0