SLEEP OVER

Hemskt ledsen för så sena inlägg men har fullt upp. Efter skolan idag var det genrep inför lucia, vilket faktiskt gick bra - jag menar jag började inte brinna. Åkte en stund innan det slutade för en "check-up" hos läkaren efter operationen. Allt såg bra ut, men hade fått en knöl-kula-boll-bula whatever i buken som är öm så jag åka till en kirug för att kolla upp det. Jag och Maja strossade runder i Lund för att Maja skulle köpa julklappar till sin mamma och syster. Vaxades sedan, åh äntligen känner jag mig fräsch! 
När vi kom hem var Petra här och senare kom Sofie. Efter att Maja och Petra åkt fixade jag och Sofie lite och ska snart sova. 
Slängkyss
 

Så himla mysigt med julpynt i stan!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0