SISTA I GRUNDSKOLAN

Hejsan hoppsan, hoppas att ni alla mår toppen - för det gör iallafall jag! Tränade hur vi skulle gå under luciatåget idag, jag bara kommer bara på fler och fler saker som jag kan göra fel på...Gången, dikten, placering, sång, timmingen, kronan osv osv. Herregud. Kan endast halva min dikt och vi ska gå på fredag, hallå FREDAG!
 
Sista lektionen var hemkunskap där vi hade det sista bedömningsmomentet i grundskolan då vi inte har det till våren. Vi fick en råvara, skulle improvisera en maträtt till denna vara och sen bli intervjuade av "råd & rön" men även av "Gourmet" på 45 minuter..vilket blev tight men som gick super!
 
Idag är det morfars dag och vi ska därför gå till stenen för att gratta och fira honom lite om en stund. Sen är det blomsterkväll vilket alltid är mysigt! Ska försöka hinna plugga lite innan det!
Slängkyss
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta Wendt

Tänk inte på det du kan göra fel... tänk på vad du kan så går allt bra. De som sitter och tittar kommer inte veta om du gör rätt eller fel ändå. Det kommer gå bra💟

Svar: 💛
emmie kristoffersson

2014-12-10 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0