LUCIA

Idag var det den stora dagen, lucia firande i skolan. Super stressigt imorse då det inte fungerade med locktången men det löste sig till slut. Var så himla nervös innan vi gick in men det gick bra. Hade dock inget ljus i handen så man såg inte mitt ansikte men det fixades med en spotlight på tåget nummer 2. Detta tåget gick inte så bra, då jag försts trampade på mitt midjeband påväg upp på scenen och det droppade stearin i mitt öga på utvägen...Och det satt som sten, fick knappt bort det från ögonbryn och fransar men till slut gick det bort.
Så himla kul med alla som berömde oss och gav komplimanger, åhh vad glad man blir.
Riktigt glad och tacksam att jag fått uppleva detta och att jag sedan även fick bra feedback för det, så tack alla som genomförde detta till mig - oerhört tacksam!! 
 
Resten av dagen var vanliga lektioner och när vi slutat hämtade mamma mig och vi åkte till emporia. Köpte inget då jag sparar inför Lonodon, vi köpte dock thaimat med hem. Emma kom senare på kvällen, vi kollade svenska hjältar och bara tog det lugnt, hon cyklade precis och jag ska starta en film. 
Slängkyss
 
 

Jag och alla gulliga tärnor!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0