INSPELNING

Torsdag idag, vilket känns skönt endast för att det närmar sig helg. Efter jag gått och lagt mig igår fick jag gå upp igen då jag glömt skicka in uppgifterna till hungergames, så halvsov och skrev några uppgifter. Imorse var jag så himla trött och ville inget annat än att bara somna om när alarmet ringde. 
 
Efter skolan var det som sagt inspelning till en reklamfilm med Sofie. Utomhus. Alltså herregud säger jag bara, riktigt jäkla kallt. Kunde inte gå normalt så frysen jag var. Vid sex-tiden var vi klara och pappa hämtade mig. Hoppade in i duschen och tog en välbehövlig långdusch för att tinna upp lite. Har nyss tagit och redigerat lite bilder men måste plugga lite idrott och spanska nu.
Slängkyss
 
 

En bonde och en reporter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0