FICK PANIK

Ännu en dag då jag är fyllts med värk..Nationella i hemkunskap idag både teoretiskt och praktiskt. Den praktiska delen gick bättre än skrivdelen och den praktiska delen var klar en kvar för sent. Så den teoretiska gick alltså bajs, verkligen super dåligt! Fick panik och skrev riktigt dumma svar..För sent att fixa nu så får väl hoppas på att den andra skrivdelen gick bättre och väger upp lite iallafall.
Efter jag kom hem har jag bara legat ner bäddad i min säg och kollat prison break, snart säsong 2. Tänkte ta en dusch i hopp om att bli av med lite av värken snart. Sen göra en ansiktsmask och fixa naglarna för att känna mig lite fräschare. 
Slängkyss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0