AVSLUTNING

Hellllllo! Väldigt etusiastisk inledning men ändå. Idag var det en super mysig avslutning i skolan. Började med sång, musik och tal i aulan innan alla var i sian klasser. Vi körde en massa tävlingar, lekar och våra mentorer höll ett super fint tal om hur underbara vi var. Efter vi slutat sa vi alla hejdå till varandra och sen följde Matilda, Maja och Filippa med hem till mig, catchade upp lite och åt.
 
Känner mig inte alls redo för jullov, nu när jag inte träffat alla på en vecka...Vill bara vara i skolan, haha! Ska snart på sjukgymnastik för att få ett pass jag kan göra. Efter det ska jag hem till farmor och farfar för att baka mandelmusslor, super mysig tradition! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0