-17 GRADER

Som sagt åkte vi redan 05.20 imorse och kom inte hem förrens lite efter 21. Där vi var, i Gislaved, var det upp till -17 grader..brrr. Eftersom att vi var där redan klokan 8 så såg vi soluppgången och det var så otroligt vackert med en rosa himmel och en massa snö överallt. Dock så glömde jag min kamera hemma, och kan inte fota med mobilen..Killarnas första match blev oavgjord, sen gick inte så bra..Men dem verkade vara nöjda iallafall så det var bra.
 
Jag, pappa och en till pappa i laget bestämde oss för att ta en promenad in till "staden"...Värsta idéen någonsin måste jag erkänna att det var. Eftersom jag inte ännu hittat varken vinterjacka eller vinterskor och inte alls var beredd på denna kyla, var det extremt kallt. Självklart så var allt stängt när vi väl kom fram och på hemvägen gick vi vilse...Inte kyckat alls, men fick se hur otroligt vacker snön var!
Slängkyss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0