UTVECKLINGSSAMTAL

Sovmorgon till 08.45 idag då min utvecklingssamtal började, som gick bra! Känner att nian kommer gå bra och jag hoppas detta håller i sig. Efter samtalet träffade jag Sanna och vi cyklade iväg till badet där vi hade klädsim - själva, då alla andra redan va klara. När vi simmat sträcksim i 25 minuter duschade vi och fixade oss för att sen ha matte. Gjorde riktigt svår och jobbiga uppgifter där vi skulle ut på skolgården och mätta saker. Tex, hur mycket vatten det fick plats i en utomhuskällare, räkna tegelstenar på idrotthallen och mätta hur mycket trä det gått åt för att bygga bandyrinken. Vad är meningen med sånt ? Efter över entimmes matte var dte dags för en timmes so, där vi körde ett test på politiska frågor. Förstd inte mycket men det fungerade, måst ebli mer insatt i de olika partierna. 
 
Efter jag frågat lite angående inlämningen imon gick jag och Maja hem till mig. Hjälpte min bror med Icebucketchallenge och sen pluggade so. Har så himl mycket jag måste ändra, skriva om och fixa till på min text att dte är sjukt. Så nu blir att lägga ytterliggare några timmar på den för att sen fixa det allra sista på lektionen imon. 
Har även fått något så fruktansvärt ont i mina bihålor..usch alltså! Håller på att bli förkyld, gillas ej!!
 
 
- Såg ni det senaste ""pretty little liars" föresten ? Vad tyckte ni isåfal ? jag älskade det och tyckte det var såå himla grymt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0