RANDOM MAKING MOVIES EN REGNIG DAG

Tanken var att jag skulle gå upp tidigt idag för att få in lite rutin, men det blev upp vid elva ändå. Maja kom hit och vi fixade lite på mitt rum medan regnet öste ner där ute. Åt lunch innan vi trampade iväg till jobbet, där det som vanligt blev bingo. 
Hampus och jag kollade lite random making movies när jag kom hem och nu sitter jag och ska bara chilla framför datorn. Sen fixa lite inför skola, packa väska osv annars får jag bara panik imon. 
Ikväll kommer jag starta en film och sen sova tidigt för att gå upp tidigt imorgon, inte sovmorgon. 
 
- väldigt deprimerande bild, men det är såhär det ser ut just nu...
 

Kommentarer
Postat av: emelie christin - vardag & foto

sv: jag håller med! det är helt klart det bästa med hösten :) hoppas du haft en bra dag!

2014-08-17 @ 18:58:39
URL: http://ecc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0