NY HEADER

Om du just nu är inne på datorn så kan du se att en ny header är fixad och även bakgrunden har fått lite färg. Dock så har det blivit lite problem med mina inlägg och bilderna har kapats en bit..MEN detta ska bli fixat inom snar framtid. Även menyn ska fixas då. 
 
Igår på väg in till Lund fick vi reda på att espresso house hade stängt klockan 17, alltså fyra timmar tidigare. Så det fick bli en runda in på subway i väntan på nästa buss skulle ta oss hem. Men det var en hur kul spontanare som helst, så mycket skratt! När vi gick av bussen här hemma igen så hoppade vi på cyklarna och cyklade hem till Maja som inte följde med till Lund. Vi snackade en massa och jag var hemma vid 01.30 igen, gjorde mig i ordning och sov.
Imorse vid elva mötte jag Sofie på hemköp, köpte lite godis innan vi gick hem till mig igen. Hon hjälpte mig med allt till bloggen, vi följde bigbrother deltagarna som var instängda i boxen och min farmor och farfar kom sen och fikade lite. Senare lagade vi lunch - röd carbonara, och jag stack iväg till jobbet efter det. Bingo, as usual. 
Ska snart starta en film, antagligen Maleficent och bara ta det lugnt innan bigbrother har premiär. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0