FÖRSOVNING X2

Vaknade idag vid hlav tio av att pappa kom in och sa att jag hade besök. Helt yrvaken, hade helt glömt att Maja skulle komma...Asså gud. Försov i fredags..när vi hade sovmorgon med..herregud.
Jag följde iallafall med Maja på en gudtjänst och vi slappade bara lite hemma oss mig sen efter det. Gick även till mormor och morfars grav för att se hur det såg ut, helt sjukt att det gått över ett år.
 
När hon gått och alla i min familj åkt för att fixa i mormor och morfars hus kollade jag film och sen fastnade jag framför appen - vine. Finns ju så himla många roliga videos där, haha. Väntar nu på att Filippa poch Matilda ska sluta jobba så vi kan ta en promenad. Efter det ska jag ta det lugnt en stund och senare ikväll gå med Sofie som är busy hela dagen. Men i min väntan nu ska jag skriva lite på en inlämning och dricka chailatte. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0