FISK I EN MALMÖ HAMN

Slöade och kollade white collar fram till middagen. Efter middagen så åkte jag, pappa, Hampus och Karl in till Malmö. Vi åkte till en hamn där vi fiskade. Pappa var den enda som fick upp, en makrill och en horngädda. Ljummen, mysig sommarkväll vid havet och en otroligt fin solnedgång. Hemma sen så skulle jag egentligen gått en runda, men ingen var super tagg på att gå med mig och eftersom jag (antagligen) blev förföljd häromdagen var jag inte super tagg på att gå ensam där igen ännu. Så jag fastnade framför ebay istället, finns ju en massa kul. 
Ska snart duscha och sen kolla de senaste teen wolf. Sen blir det en film, vet inte vilken men antagligen en chick-flick. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0