ALICIA 2 ÅR

Igår fick jag ett ryck och rensade min garderob samtidigt som jag slängde ut mitt klädställ jag haft mitt i rummet. Bäddade rent, städade och ville möblera om. Dock så gick inte det sista för att jag har för mycket möbler på en för liten yta så det går inte att ha sakerna på andra stället. Men en fåtölj ska jag skaffa någon gång, sen är det fullt verkligen. Men älskar mitt rum och tycker om att ha alla dessa sakerna. Iallafall så fick jag lite förändring och städat mitt rum igår. På kvällen var vi hos Alicia och firade hennes två års dag. Så snabbt det gått, och så himla söt hon är. Hade iallafall super mysigt och super god mat. De hade gjort de snygagste tårtona jag sett på länge, och även goda (och jag gillar egentligen inte tårtor). Efter det blev det de senaste avsnittet av pretty little liars och sen sova. 
 
Idag har jag kollat film "raising helen" och den var bra, perfekt liten slöis film. Efter den så klippte jag gräset och hjälpte sen papppa att klippa ena häcken. Skönt att göra något och inte bara sitta inne och kolla film hela tiden..haha. Nu ska jag spela UNO med mamma och Lotta sen grilla. 
 
- hur fina !?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0