8KM MED WOLFARNA OCH BÖNAN

Måndag igen. Idag var det skola igen och den första måndag på höstterminen. Detta firade kemiläraren med att ge oss läxa tills imon..På idrotten badade vi, våra mobiler blv insamlade och när jag skulle hämta mig hade den legat ute i ösregn..Wiho, men den mår bra.
Efter skolan kom Filippa och Matilda till mig, vi gick och mötte upp Sofie med Benita. Vi gick lite mindre än vår vanliga runda, så det slutade på 8km. Mötte en massa folk - bland annat min rektor, mattelärare och Lina i min klass. Efter rundan åt jag pannkakor och somande sen. Var heeelt slut i kroppen och super trött. Mina höfter gör väldigt ont just nu, så ska nog ta en paus från promenaderna imon iallafall. Nu blir det en massa plugg, duscha och sen kolla paradise hotel ifall inte teen wolf kommit ut för isåfall blir det helt klart deeee.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0