VÄDRET, UNDERBART!

Imorse var jag uppe relativt tidigt med tanke på hur dags jag gått upp de andra dagarna av lovet. Vi tio var detta iallafall, tvättade håret och åt. Strossade sen runder i tider där ingen stress fanns, sen ringde Maja och sa att jag skulle komma ut...Paniken. Roffade åt mig alla möjliga saker som sedan trycktes ner i väskan, skinjacka, halsduk (what),stövletter och sprang ut. 
Vi tog oss upp till Osby där vi spenderad dagen på en camping, som Max & Majas mormor och morfar har husvagn. Solen stekte och campingen är just bredvid en camping. Mysigt. Dagens klädval var svarta jeans och en jeans skjorta, inte smart. Fick låna ett linne av Eva (majas mormor), tuuur! 
Under dagen badade vi fötterna, spelade kort,åt gott och bara mös! Vädret var ju riktigt sommarväder, så skönt!
 
Efter en sväng in på donken och deras hus (x antal gånger) så kom vi hem till mig. Pluggade faktiskt då lite fysik till provet i veckan..passade även på att måla mina naglar som jag så länge tänkt göra men aldrigt blivit av. Lotta körde sen mig & Maja till kyrkan runt 22:30. En timmes "förbredelser" och sen började gudtjänsten. En väldigt mysig sådan, en liten påskmässa. Sång, förnyelse av doplöften och "efterfest". Annorlunda än andra vanliga men riktigt mysig. Dock var jag så trött efter att spenderat hela dagen i solen..Mässan var slut 00:45 och sen lite snacks som ostbricka,frukt, cider, choklad osv i kryptan. Maja, Filippa & Matilda följde med mig hem, hätade Majas cykel och tramapde iväg. 
Nu blir det ett (eller flera) avsnitt "one tree hill" och sen sova..upp tidigt imorgon igen.
 
- OSBYYY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0